Стіна плачу в місті Бучач.
В день святкування річниці заснування міста Бучач відкрили реставрований історичний куточок. Дочекались завершення і тепер гості міста мають на що подивитись і знають де зупинявся і де пив чисту, джерельну воду король Ян Собецький. Але постає питання – а де король їв, спав ….? Мабуть покинув місто голодним і не виспаним, так як в жодному іншому куточку міста не зазначається. Отже, можливо, всі життєві функції організму король здійснював тут, коло джерела? Розмірковуючи з гумором постає серйозне питання – чому відновили і окультурили тільки лицьову сторону історичного джерела? Коло суміжної стіни не то що плакати, а ридати потрібно.! Який контраст! Чорне і біле!
Розумію, що хтось не добачає, або не розуміється, але і LEXUSовий начальник і дві НОВІ Голови Рай. та Держ. адміністрацій знали про хід виконання робіт і були присутні на відкритті пам’ятки. То не могли, хоча б хтось один , відкрити очі меру міста і вказати на недолік в окультуренні історичного куточка!!! Або всі “одного поля ягоди”!!! Також встановили, для гарної картинки, дві лавки. Тепер жителі, гості, туристи сідають на них, дивляться на знищену, обдерту стіну і мають час на роздуми. Роблять висновки. Не вникаючи в те, яка особа (чи особи) керують містом, складається негативне враження про нас – Бучачан, корінних жителів про те, що не контролюємо, не змушуємо владу робити правильні речі, допускаємо до таких промахів. Виникає питання – чому таких осіб ми обрали в керівництво містом. Ні вишиванка, ні лакованій туфлі, ні сивина на голові, ні крута оправа окулярів не додають розуму і свідомості, якщо в юні роки це не отримали.
Як кажуть: Тіло рветься в рай, а душа ще з “дерева не залізла”. Закрадається думка, що чиновники працюють над тим, де є піар і фінансовий інтерес, а послідовності, логіки і прозорості в їх діях-нема. Також не відомо які кошти були затрачені на реставрацію, чому дев’ять місяців бучачани спостерігали бардак на місці реконструкції і хто відповідальний за таке халатне ставлення до роботи???
На даний час бачимо як прогресує безвідповідальність і безнаказанність в місцевому самоврядуванні.