Після молитви кров стає іншою на клітинному рівні

Після 15 років досліджень науковець Михайло Лазорик зумів довести, що молитва впливає на людський організм буквально.

Ще зі студентських років дослідник займався вивченням лейкоцитів, пише газета “Добрий лікар”. Ці маленькі клітини крові захищають організм від проникнення хвороботворних мікробів. Досліджуючи венозну та капілярну кров, Михайло виявив, що лейкоцити у них мають різну активність. Думка вивчати вплив молитви на стан крові ніколи не викликала особливого зацікавлення, адже майбутній вчений виріс у віруючій родині.

Людей для експерименту вчений шукав довго, адже не всі погоджувалися просто помолитися і здати кров. Врешті, всі, хто зголосився різнилися і освітою, і статю, соціальним статусом, і професіями, навіть хворіли на різні недуги. Щоправда, священиків вирішив не долучати, щоб вони не піддавалися сумніву цілющої сили молитви.

У добровольців брали венозну та капілярну кров до експерименту та після десятихвилинної молитви, яку промовляв сам досліджуваний чи його знайомий. Виявилося, що після молитви кров стала іншою на клітинному рівні. Перший досліджуваний мав гнійне запалення кісток стегна після важкої аварії. Молитву над ним читала спеціально запрошена особа і результати експерименту виявилися просто вражаючими: рівень одного з показників фагоцитозу (коли лейкоцити пожирають інфекцію), був у шість разів нижчим до того. Після цього, зацікавлення у проведенні дослідів лише зросло.

Загалом, у кожному випадку вивчалися три групи  показників: кількість лейкоцитів та їх складових, кількість тромбицитів у літрі крові та показники фагоцитозу мазка на літр крові. Єдиною різницею між результатами були лише відмінність показників венозної та капілярної крові.

“Молитва – це не просто слова, – запевняє Михайло. – Це коливання певної частоти. Давно доведено, що молитва змінює структуру води. Адже феномен освяченої води на Хрещення – це не міф, а науковий факт. А людина майже на 80% складається з води. Тож, діючи на найголовнішу рідину нашого організму, молитва змінює його на клітинному рівні навіть у тому випадку, коли Ви читаєте її подумки”.

Леся Ю.

ДЯКУЄМО ЗА ТЕ, ЩО ВІДВІДАЛИ НАШ САЙТ, ЗА ДОВІРУ І ЗА УВАГУ!!!
Редакція сайту не несе відповідальності за достовірність розміщеної інформації, і не має можливості перевіряти достовірність розміщеної інформації.
Думка редакції сайту може не співпадати з думками авторів статей, чи коментарів.